Щастливи сме, че имахме възможността да участваме в Digita4StaraZagora,
заедно с едни от водещите специалисти, предприемачи и успешни представители на дигиталния бранш от цяла България.
В категория “Видео маркетинг” ние представихме едни от водещите тенденции в създаването на видео съдържание за социалните мрежи, които се очаква да бъдат тренд и през следващата година.
Поставихме акцент върху изграждането на успешни видео стратегии, как трябва да изглежда една успешна видео структура заедно с предимствата и недостатъците при работата с UGC криейтъри и инфлуенсъри.
Още публикации
Tik Tok и важността от диверсифицирано присъствие
Tik Tok и важността от диверсифицирано присъствие В Story Craft…
Екипът на StoryCraft гостува в подкаста “Дигитален самурай”
Екипът на StoryCraft гостува в подкаста “Дигитален самурай” Story Craft…
Поредно отличие за екипа на Story Craft Agency за креативна маркетинг стратегия!
Поредно отличие за екипа на Story Craft Agency за креативна…
Престижно отличие в конкурса на Digital Stars 2023
Престижно отличие в конкурса на Digital Stars 2023 За нас…
StoryCraft на сцената на Digital4StaraZagora
StoryCraft на сцената на Digital4StaraZagora Щастливи сме, че имахме възможността…
Как различните поколения използват социалните мрежи и какво означава това за вашия бизнес?
Как различните поколения използват социалните мрежи и какво означава това…
Маркетингова агенция или вътрешен маркетинг – кое е по-добро за бизнеса ви?
Маркетингова агенция или вътрешен маркетинг – кое е по-добро за…
Иновативно съдържание за повишаване на ангажираността и резервациите в туристическия сектор
Иновативно съдържание за повишаване на ангажираността и резервациите в туристическия…
Как да продавате повече с Instagram Story?
Как да продавате повече с Instagram Story? Ако се питате…
Инфлуенсъри или UGC – кое е по-добро за бизнеса ви?
Инфлуенсъри или UGC – кое е по-добро за бизнеса ви?…
Успешен TikTok маркетинг в 7 стъпки
Успешен TikTok маркетинг в 7 стъпки TikTok се превърна в…