Как да продавате повече с Instagram Story?

Ако се питате с какво едно Instagram Story би могло да помогне на бизнеса ви, веднага отговаряме – с всичко. Това е най-краткият път да разкажете дигитално историята на вашия бранд.

Но ако не вярвате на думи, нека погледнем статистиката…

 

  • 70% от потребителите в Instagram гледат Story-та всеки ден. 
  • Над 35% от бизнесите в платформата промотират своите продукти и услуги по този начин. 
  • 1/4 от потребителите до 40 години са закупили продукт или услуга вследствие на гледано Story.

Какво обаче трябва да знаете за този тип съдържание, когато искате да направите бранда си по-разпознаваем и да продавате повече?

За разлика от снимките и видеата, които остават в профила ви, едно Instagram Story съществува едва 24 часа. Идеята е чрез него да позволите на последователите си да надникнат в ежедневието ви. 

Тук нещата са много по-автентични, а потребителите в социалните мрежи ценят това високо. Фокусът може да е върху много различни неща, с които да запознаете аудиторията. Екипът и мястото, на което работите, задачите, с които се занимавате, самият работен процес – всичко това може да се превърне във вълнуваща история, стига да знаете как да я разкажете.

Идеята е да повдигнете малко завесата за потенциалните си клиенти и да повишите доверието в своя бизнес. Ако потребителите харесат вас и това, което правите, със сигурност ще са много по-склонни да направят покупка от вас.

Данните показват, че около 80% от хората в Instagram следват поне един бизнес профил. Научите ли се да ангажирате своите последователи, бизнесът и последователите ви ще растат.

Ето какво е най-важно да знаете, за да продавате като професионалисти с Instagram Story:

  1. Дайте информация за продуктите

Представете нов продукт и покажете предимствата на вашия бранд. Предстоят ли интересни събития и промоции? 

Поставете линк към разпродажби или нови артикули. Разказвайте на последователите си какво се случва в бизнеса ви и не ги лишавайте от качествено и интересно съдържание. 

В крайна сметка те ви следват именно затова.

 

  1. Споделете момента

Случва ли се нещо по-любопитно в даден момент? 

Споделете го със своята аудитория. Но го направете интересно – възможностите за обработка и детайли в Story са големи – можете да използвате подходяща музика, да отбележите локация, да поставите хаштаг, стикери, надписи и още много други неща.

 

  1. Заложете на UGC

Споделяне на съдържание от потребителите като Story може да се окаже една от най-печелившите ви тактики. 

От една страна, изграждате доверие в продуктите си на база опит от реални потребители. 

От друга, взаимодействате по-добре с последователите си и ги поощрявате да създават още повече съдържание, свързано с вашия бранд.

Понякога да се покажат истории „от кухнята“, с които да печелите последователи, може да е по-сложно, отколкото изглежда.

Нужно е да познавате не само бизнеса и продуктите си, но и да сте наистина умел разказвач и да сте наясно с всяка новост в света на дигиталния маркетинг.

Ако за вас е твърде голямо предизвикателство да създавате ново, интересно и ангажиращо съдържание всеки ден, оставете това на нас.

Имаме достатъчно знания и опит, за да сте сигурни, че бизнесът ви е в добри ръце.        

Още публикации