Ако се питате с какво едно Instagram Story би могло да помогне на бизнеса ви, веднага отговаряме – с всичко. Това е най-краткият път да разкажете дигитално историята на вашия бранд.
Но ако не вярвате на думи, нека погледнем статистиката…
- 70% от потребителите в Instagram гледат Story-та всеки ден.
- Над 35% от бизнесите в платформата промотират своите продукти и услуги по този начин.
- 1/4 от потребителите до 40 години са закупили продукт или услуга вследствие на гледано Story.
Какво обаче трябва да знаете за този тип съдържание, когато искате да направите бранда си по-разпознаваем и да продавате повече?
За разлика от снимките и видеата, които остават в профила ви, едно Instagram Story съществува едва 24 часа. Идеята е чрез него да позволите на последователите си да надникнат в ежедневието ви.
Тук нещата са много по-автентични, а потребителите в социалните мрежи ценят това високо. Фокусът може да е върху много различни неща, с които да запознаете аудиторията. Екипът и мястото, на което работите, задачите, с които се занимавате, самият работен процес – всичко това може да се превърне във вълнуваща история, стига да знаете как да я разкажете.
Идеята е да повдигнете малко завесата за потенциалните си клиенти и да повишите доверието в своя бизнес. Ако потребителите харесат вас и това, което правите, със сигурност ще са много по-склонни да направят покупка от вас.
Данните показват, че около 80% от хората в Instagram следват поне един бизнес профил. Научите ли се да ангажирате своите последователи, бизнесът и последователите ви ще растат.
Ето какво е най-важно да знаете, за да продавате като професионалисти с Instagram Story:
- Дайте информация за продуктите
Представете нов продукт и покажете предимствата на вашия бранд. Предстоят ли интересни събития и промоции?
Поставете линк към разпродажби или нови артикули. Разказвайте на последователите си какво се случва в бизнеса ви и не ги лишавайте от качествено и интересно съдържание.
В крайна сметка те ви следват именно затова.
- Споделете момента
Случва ли се нещо по-любопитно в даден момент?
Споделете го със своята аудитория. Но го направете интересно – възможностите за обработка и детайли в Story са големи – можете да използвате подходяща музика, да отбележите локация, да поставите хаштаг, стикери, надписи и още много други неща.
- Заложете на UGC
Споделяне на съдържание от потребителите като Story може да се окаже една от най-печелившите ви тактики.
От една страна, изграждате доверие в продуктите си на база опит от реални потребители.
От друга, взаимодействате по-добре с последователите си и ги поощрявате да създават още повече съдържание, свързано с вашия бранд.
Понякога да се покажат истории „от кухнята“, с които да печелите последователи, може да е по-сложно, отколкото изглежда.
Нужно е да познавате не само бизнеса и продуктите си, но и да сте наистина умел разказвач и да сте наясно с всяка новост в света на дигиталния маркетинг.
Ако за вас е твърде голямо предизвикателство да създавате ново, интересно и ангажиращо съдържание всеки ден, оставете това на нас.
Имаме достатъчно знания и опит, за да сте сигурни, че бизнесът ви е в добри ръце.
Още публикации
Поредно отличие за екипа на Story Craft Agency за креативна маркетинг стратегия!
Поредно отличие за екипа на Story Craft Agency за креативна…
Престижно отличие в конкурса на Digital Stars 2023
Престижно отличие в конкурса на Digital Stars 2023 За нас…
StoryCraft на сцената на Digital4StaraZagora
StoryCraft на сцената на Digital4StaraZagora Щастливи сме, че имахме възможността…
Как различните поколения използват социалните мрежи и какво означава това за вашия бизнес?
Как различните поколения използват социалните мрежи и какво означава това…
Маркетингова агенция или вътрешен маркетинг – кое е по-добро за бизнеса ви?
Маркетингова агенция или вътрешен маркетинг – кое е по-добро за…
Иновативно съдържание за повишаване на ангажираността и резервациите в туристическия сектор
Иновативно съдържание за повишаване на ангажираността и резервациите в туристическия…
Как да продавате повече с Instagram Story?
Как да продавате повече с Instagram Story? Ако се питате…
Инфлуенсъри или UGC – кое е по-добро за бизнеса ви?
Инфлуенсъри или UGC – кое е по-добро за бизнеса ви?…
Успешен TikTok маркетинг в 7 стъпки
Успешен TikTok маркетинг в 7 стъпки TikTok се превърна в…