Знаете ли, че според индекса на потребителското доверие на „Нилсен“ 92% от хората вярват повече на органичното съдържание, генерирано от обикновени потребители в социалните мрежи, отколкото на платените реклами.
Осъзнаването на този факт кара все повече бизнеси да се обръщат към UGC, за да популяризират продуктите си.
UGC или user generated content /съдържание, генерирано от потребителите/ е нов тип маркетингов инструмент. Целта му е да включи по-активно потребителите в онлайн съдържанието на бизнеси и марки.
Истината е, че хората не мразят рекламите, те просто не харесват скучното, еднообразно или твърде агресивно промотиране на продукти и услуги.
Предпочитат да гледат реални хора, които имат действителен опит с продукта или услугата. Потребителите вече търсят информация и мнения от други потребители, преди да направят покупка.
Когато съдържанието е създадено „натурално“, то:
- има по-високо ниво на автентичност и доверие
- увеличава ангажираността и резултатите
Статистиката казва достатъчно:
- 79% от хората казват, че UGC им е помогнало в решението за покупка
- Само 1% от Милениалите вярват, че традиционните реклами са достатъчно ангажиращи и будят доверие
- UGC повишава продажбите с 29%
Каква е разликата между UGC създател и инфлуенсър?
Инфлуенсърът е:
- човек с аудитория, върху която има влияние чрез своя авторитет, опит и знания;
- познато лице за онлайн пространството;
- фокусът е върху самия инфлуенсър и неговото ежедневие;
- популярна личност с по-високи цени за съдържание и без гарантиран резултат;
UGC създател:
- потребител без изградена фен-база;
- непознато лице за онлайн пространството, което споделя откровено мнение за продукт/услуга;
- фокусът е върху бранда
- предлага по-ниски цени за повече съдържание и с повече автентичност;
Защо да използвате UGC създател:
- достигате органично до повече хора и повишавате популярността на бранда;
- превръщате продукта или услугата си в тренд, ако увлечете повече реални потребители с предизвикателства и конкурси, за които да създават съдържание;
- повишавате резултатите на вашите кампании с по-естествено съдържание;
- генерирате повече съдържание за вашите канали, ако не искате да заставате с вашето лице;
- работите с човек, в който аудиторията да се припознае;
- прилагате нов тип подход, с който да насочите фокуса върху бранда;
- подобрявате SEO резултатите на бранда ви и изграждате по-голямо доверие в него;
Искате да използвате UGC за своя бранд, но не знаете как?
Още публикации
Престижно отличие в конкурса на Digital Stars
Престижно отличие в конкурса на Digital Stars За нас беше…
StoryCraft на сцената на Digital4StaraZagora
StoryCraft на сцената на Digital4StaraZagora Щастливи сме, че имахме възможността…
Как различните поколения използват социалните мрежи и какво означава това за вашия бизнес?
Как различните поколения използват социалните мрежи и какво означава това…
Маркетингова агенция или вътрешен маркетинг – кое е по-добро за бизнеса ви?
Маркетингова агенция или вътрешен маркетинг – кое е по-добро за…
Иновативно съдържание за повишаване на ангажираността и резервациите в туристическия сектор
Иновативно съдържание за повишаване на ангажираността и резервациите в туристическия…
Как да продавате повече с Instagram Story?
Как да продавате повече с Instagram Story? Ако се питате…
Инфлуенсъри или UGC – кое е по-добро за бизнеса ви?
Инфлуенсъри или UGC – кое е по-добро за бизнеса ви?…
Успешен TikTok маркетинг в 7 стъпки
Успешен TikTok маркетинг в 7 стъпки TikTok се превърна в…