Знаете ли, че според индекса на потребителското доверие на „Нилсен“ 92% от хората вярват повече на органичното съдържание, генерирано от обикновени потребители в социалните мрежи, отколкото на платените реклами.
Осъзнаването на този факт кара все повече бизнеси да се обръщат към UGC, за да популяризират продуктите си.
UGC или user generated content /съдържание, генерирано от потребителите/ е нов тип маркетингов инструмент. Целта му е да включи по-активно потребителите в онлайн съдържанието на бизнеси и марки.
Истината е, че хората не мразят рекламите, те просто не харесват скучното, еднообразно или твърде агресивно промотиране на продукти и услуги.
Предпочитат да гледат реални хора, които имат действителен опит с продукта или услугата. Потребителите вече търсят информация и мнения от други потребители, преди да направят покупка.
Когато съдържанието е създадено „натурално“, то:
- има по-високо ниво на автентичност и доверие
- увеличава ангажираността и резултатите
Статистиката казва достатъчно:
- 79% от хората казват, че UGC им е помогнало в решението за покупка
- Само 1% от Милениалите вярват, че традиционните реклами са достатъчно ангажиращи и будят доверие
- UGC повишава продажбите с 29%
Каква е разликата между UGC създател и инфлуенсър?
Инфлуенсърът е:
- човек с аудитория, върху която има влияние чрез своя авторитет, опит и знания;
- познато лице за онлайн пространството;
- фокусът е върху самия инфлуенсър и неговото ежедневие;
- популярна личност с по-високи цени за съдържание и без гарантиран резултат;
UGC създател:
- потребител без изградена фен-база;
- непознато лице за онлайн пространството, което споделя откровено мнение за продукт/услуга;
- фокусът е върху бранда
- предлага по-ниски цени за повече съдържание и с повече автентичност;
Защо да използвате UGC създател:
- достигате органично до повече хора и повишавате популярността на бранда;
- превръщате продукта или услугата си в тренд, ако увлечете повече реални потребители с предизвикателства и конкурси, за които да създават съдържание;
- повишавате резултатите на вашите кампании с по-естествено съдържание;
- генерирате повече съдържание за вашите канали, ако не искате да заставате с вашето лице;
- работите с човек, в който аудиторията да се припознае;
- прилагате нов тип подход, с който да насочите фокуса върху бранда;
- подобрявате SEO резултатите на бранда ви и изграждате по-голямо доверие в него;
Искате да използвате UGC за своя бранд, но не знаете как?
Още публикации
Поредно отличие за екипа на Story Craft Agency за креативна маркетинг стратегия!
Поредно отличие за екипа на Story Craft Agency за креативна…
Престижно отличие в конкурса на Digital Stars 2023
Престижно отличие в конкурса на Digital Stars 2023 За нас…
StoryCraft на сцената на Digital4StaraZagora
StoryCraft на сцената на Digital4StaraZagora Щастливи сме, че имахме възможността…
Как различните поколения използват социалните мрежи и какво означава това за вашия бизнес?
Как различните поколения използват социалните мрежи и какво означава това…
Маркетингова агенция или вътрешен маркетинг – кое е по-добро за бизнеса ви?
Маркетингова агенция или вътрешен маркетинг – кое е по-добро за…
Иновативно съдържание за повишаване на ангажираността и резервациите в туристическия сектор
Иновативно съдържание за повишаване на ангажираността и резервациите в туристическия…
Как да продавате повече с Instagram Story?
Как да продавате повече с Instagram Story? Ако се питате…
Инфлуенсъри или UGC – кое е по-добро за бизнеса ви?
Инфлуенсъри или UGC – кое е по-добро за бизнеса ви?…
Успешен TikTok маркетинг в 7 стъпки
Успешен TikTok маркетинг в 7 стъпки TikTok се превърна в…