Престижно отличие в конкурса на Digital Stars
За нас беше чест да сме сред едни от номинираните в „Digital Stars„, където бяха избрани някои от най-изявените млади дигитални маркетолози в страната.
Нашият основател и акаунт мениджър Стилияна Динева спечели престижната награда в категорията „Маркетинг чрез съдържание“ със своя Content Marketing Case Study за Termomost – водещ производител и доставчик на иновативни конструктивни решения за строителния сектор.

Стилияна постави акцент върху проблемите в строителния бранш за това, че в  България не се обръща достатъчно внимание на топлоизолацията при проектирането на сгради, което може да наруши комфорта на обитание.

Тя представи Schöck Isokorb като иновативното технологично решение заедно с неговите изключителни предимства, които ще поставят строителния сектор в страната на ново ниво.

Стилияна сподели за целите и предизвикателствата, пред които се е изправил нейния екип със стартирането на Content Marketing подход, който цели да образова крайния потребител при търсенето на качествено строителство.

Тази награда беше признание и потвърждение за отдадеността към нашата работа и ни даде допълнителна увереност, че се движим в правилната посока! 

Още публикации