Стилияна постави акцент върху проблемите в строителния бранш за това, че в България не се обръща достатъчно внимание на топлоизолацията при проектирането на сгради, което може да наруши комфорта на обитание.
Тя представи Schöck Isokorb като иновативното технологично решение заедно с неговите изключителни предимства, които ще поставят строителния сектор в страната на ново ниво.
Стилияна сподели за целите и предизвикателствата, пред които се е изправил нейния екип със стартирането на Content Marketing подход, който цели да образова крайния потребител при търсенето на качествено строителство.
Още публикации
Tik Tok и важността от диверсифицирано присъствие
Tik Tok и важността от диверсифицирано присъствие В Story Craft…
Екипът на StoryCraft гостува в подкаста “Дигитален самурай”
Екипът на StoryCraft гостува в подкаста “Дигитален самурай” Story Craft…
Поредно отличие за екипа на Story Craft Agency за креативна маркетинг стратегия!
Поредно отличие за екипа на Story Craft Agency за креативна…
Престижно отличие в конкурса на Digital Stars 2023
Престижно отличие в конкурса на Digital Stars 2023 За нас…
StoryCraft на сцената на Digital4StaraZagora
StoryCraft на сцената на Digital4StaraZagora Щастливи сме, че имахме възможността…
Как различните поколения използват социалните мрежи и какво означава това за вашия бизнес?
Как различните поколения използват социалните мрежи и какво означава това…
Маркетингова агенция или вътрешен маркетинг – кое е по-добро за бизнеса ви?
Маркетингова агенция или вътрешен маркетинг – кое е по-добро за…
Иновативно съдържание за повишаване на ангажираността и резервациите в туристическия сектор
Иновативно съдържание за повишаване на ангажираността и резервациите в туристическия…
Как да продавате повече с Instagram Story?
Как да продавате повече с Instagram Story? Ако се питате…
Инфлуенсъри или UGC – кое е по-добро за бизнеса ви?
Инфлуенсъри или UGC – кое е по-добро за бизнеса ви?…
Успешен TikTok маркетинг в 7 стъпки
Успешен TikTok маркетинг в 7 стъпки TikTok се превърна в…