Story Craft Agency – агенция за видео и дигитален маркетинг имаше удоволствието да участва в подкаст-предаването „Дигитален Самурай“.
„Дигитален Самурай“ е предаване, посветено на дигиталната култура и актуалните тенденции.
Основната му цел е да предостави задълбочен поглед върху разнообразни теми от света на дигиталния маркетинг, изкуствения интелект, дигиталните изкуства и технологиите.
Стилияна Динева, основател, и Мария Стефанова, маркетинг мениджър, се включиха във вълнуващ разговор за новите тенденции в индустрията.
Стилияна и Мария споделиха своята визия за съвременното видео съдържание, еволюцията на видео маркетинга.
От лъскавите продукции, през търсенето на автентичност до нарастващата сила на съдържанието, генерирано от UGC криейтъри.
Те наблегнаха на автентичността в съвременната комуникация и как TikTok променя начина, по който брандовете се свързват с аудиторията.
Акцент поставиха и върху това как изкуственият интелект може да бъде използван за създаване на съдържание.
Наистина ли може да улови емоцията и емпатията, които правят автентичното представяне толкова ефективно и привлекателно за потребителите?
Този и всички други интересни въпроси може да изслушате в целия епизод на https://bit.ly/4hk2zYO
Благодарим за възможността да бъдем част от този интересен разговор, както и на водещия Недко Недев за поканата и споделената атмосфера.
Още публикации
Tik Tok и важността от диверсифицирано присъствие
Tik Tok и важността от диверсифицирано присъствие В Story Craft…
Екипът на StoryCraft гостува в подкаста “Дигитален самурай”
Екипът на StoryCraft гостува в подкаста “Дигитален самурай” Story Craft…
Поредно отличие за екипа на Story Craft Agency за креативна маркетинг стратегия!
Поредно отличие за екипа на Story Craft Agency за креативна…
Престижно отличие в конкурса на Digital Stars 2023
Престижно отличие в конкурса на Digital Stars 2023 За нас…
StoryCraft на сцената на Digital4StaraZagora
StoryCraft на сцената на Digital4StaraZagora Щастливи сме, че имахме възможността…
Как различните поколения използват социалните мрежи и какво означава това за вашия бизнес?
Как различните поколения използват социалните мрежи и какво означава това…
Маркетингова агенция или вътрешен маркетинг – кое е по-добро за бизнеса ви?
Маркетингова агенция или вътрешен маркетинг – кое е по-добро за…
Иновативно съдържание за повишаване на ангажираността и резервациите в туристическия сектор
Иновативно съдържание за повишаване на ангажираността и резервациите в туристическия…
Как да продавате повече с Instagram Story?
Как да продавате повече с Instagram Story? Ако се питате…
Инфлуенсъри или UGC – кое е по-добро за бизнеса ви?
Инфлуенсъри или UGC – кое е по-добро за бизнеса ви?…
Успешен TikTok маркетинг в 7 стъпки
Успешен TikTok маркетинг в 7 стъпки TikTok се превърна в…